Kaarsje.nl

voor

Lizzy

Ik hoop dat mijn meisje geen kanker heeft en als ze moet geopereerd worden dat haar hartje sterk genoeg gaat zijn en erdoor komt goed en wel๐Ÿ™๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€

van

Mama en bono