Kaarsje.nl

voor

ons zoontje

Allerliefste Milanneke, het is echt pijnlijk om zonder jou te moeten leven. Ik mis je en voel me leeg en heel eenzaam zonder jou. Ik hou oneindig van jou xxx

van

Je mama en papa