Kaarsje.nl

voor

Yvon Vorage

Vandaag is het al weer twee jaar geleden,dat Yvon van ons Heen ging.Yvon wij missen je nog iederen dag.Vergeten doen we je nooit.

van

Joke en Ton Kastermans