voor
Theo pelkman
Lieve Theo... lang geleden maar nooit vergeten. Het gaat je goed. Klaverjasje en een pilsie daar boven . We meet again. Ik zit in olhos, ken je. Vaya con dios.X
van
Oscar Kessen