Kaarsje.nl

voor

Theo pelkman

Lieve Theo... lang geleden maar nooit vergeten. Het gaat je goed. Klaverjasje en een pilsie daar boven . We meet again. Ik zit in olhos, ken je. Vaya con dios.X

van

Oscar Kessen