Kaarsje.nl

voor

andrie,s

Voor mezelf dat het goed komt en p problemen opgelost worden vrees van niet. Verd,riet nee heb ik niet. Wens degene een goede en veilige reis en gauw tot ziens.

van

engelbewaarder