voor
Verjaardag van man-lief
Op zijn 60ste verjaardag bid ik om verdere hulp en bedankt voor de reeds ontvangen hulp!...*Geloof in wonderen.Geloof dat het onmogelijke mogelijk is bij God*
van
Clara