voor
Cindy, Richard, Sil, Ies en Lies
Hoop dat jullie en hele fijne reis hebben en dat jullie maar veel bijzondere dingen mogen zien en mee maken! Mis jullie nu al! Dikke knuffels en xxx PW
van
Willemijn