Kaarsje.nl

voor

Savanne en romy

Ik leef mee met de ouders en vrienden van deze veel te Jong gestorven meisjes en ik hoop dan ook dat dit nooit meer zal gebeuren bij niemand niet <3

van

L. Tiebosch